Sveiko gyvenimo būdo principai | #3 Būk pastovus

Daug žmonių pradeda, tačiau mažai kas pabaigia. Jei nori būti profesionalu, turi stiprinti savo emocinį atsparumą, nes daugelis šiandien pasiduoda emocijoms ir sustoja. Pasitenkinimo daugiau vis pajausi kaskart peržengęs tą ribą, kai norisi sustoti.

 

Problema ta, jog nesusitvarkome su nuolatiniu stimulu.

 

Jokio poilsio, jokios meditacijos, jokios refleksijos, jokių pokalbių. Mūsų pojūčiai perkimšti nuolatiniu stimulu.

 

Kuo kūnas didesniame strese, tuo labiau ieškome atsipalaidavimo būdų reklamų siūlomais variantais: maistu, pramogomis, prie televizoriaus, alkoholiu ir vakarėliais su draugais.

 

Ir tai yra normalu. Visą savaitę stresuoti ir savaitgaliais atsipalaiduoti. Nekyla klausimų, nes visi atsakymai duodami televizoriaus ar telefono ekrane.

 

Galiausiai tai priveda prie nuolatinio malonumų sekiojimo ir darbų atidėliojimo.

 

Žiūrėk, praleidai vieną sprendimą pirmadienį, antradienį, trečiadienį turi jau tris sprendimus. Ir niekur nedingsni, juos reikės susitvarkyti. Ir tu tai žinai. Tačiau kaskart pagalvojus apie tai, emocijos užplūsta tave ir pasijauti lyg auka prikrautais darbais (kuriuos, beje, pats prisikrovei), ir vietoje to, kad eiti ir daryti bet kokiu atveju, tu renkiesi numalšinti tą skausmą vėl tais pačiais malonumais.

 

Rezultate, vis trūksta energijos, nerandi motyvacijos judėti ir esi labiau pasyvus, renkiesi užsiėmimus kur nereikėtų tau galvos judinti, nes ir taip esi pervargęs tampydamas visą tą bagažą, kurį susikrovei.

 

Bet tu esi žmogus, ir tavo prigimtis yra kurti. Ir vis dažniau pradedi jausti kaltės jausmą, kad nieko nedarai ir atidėlioji, kad neišdrįsti žengti ten kur bijai.

 

Kuo dažniau sustoji, tuo mažiau pasitikėjimo turi, nes atidėliojimą praktikuoji.

 

Geresnis būdas privesiantis tave prie didesnio pasitikėjimo ir pasitenkinimo yra vygdyti savo pažadus. Žvelgti į užduotį kaip į situaciją ir nesuasmeninti veiksmų.

 

Kuo labiau būsi užsiėmęs savo reikalais, tikslais, tuo mažiau emocingas būsi.

 

Kuo mažiau žiūrėsi į tai ką daro kiti, tuo mažiau lyginsies ir auginsi savo vertę.

 

Būk pastovus savo tiksluose.

 

 

Patiko straipsnis ar produktas? Pasidalinkite

KOMENTARAI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

CBD nauda

2022 sausio11d.

Komentarų: 1

CBD gali pasirodyti naudingas, palyginti netoksiškas būdas valdyti nerimą, nemigą ir lėtinį skausmą. CBD aliejus gali gydyti skausmą, sumažinti nerimą ir skatinti apetitą taip pat, kaip ir marihuana, bet nepaveikdamas jūsų psichinės būsenos. CBD taip pat gali padėti gydyti kai kurių tipų priepuolius.

Receptas vidinei ramybei 🙏

2022 sausio6d.

Komentarų: 0

Kaip neperdegti greitai 'bėgančiame' pasaulyje? Ir patirti daugiau pasitenkinimo kasdienybėje.

Vitamino D vartojimas

2021 gruodžio9d.

Komentarų: 0

Kokią funkciją atlieka hormonas/vitaminas D? Kas įtakoja vitamino D trūkumą? Kokie simptomai gali pasireikšti trūkstant vitamino D? Vitamino D atstatymas. Apie tai - šiame straipsnyje dalinasi mitybos specialistas, Tomas Kravec.