Sveiko gyvenimo būdo principai | #2 Saugok savo protą

Protas tai tavo daržas. Kokias sėklas į jį dėsi, tokius vaisius skinsi. Pasirūpink, jog tavo akis, ausis, nosį, burną, pasiektų informacija teikianti džiaugsmą, fizinę ir dvasinę gerovę ir padėtų jaustis geriau.

 

Kasdien tu susiduri su aibe stimulo kažkokia forma. Galbūt važiuojant automobiliu į darbą klausaisi radijos. Namuose būnant žiūri televizorių ar klausaisi muzikos. Telefone naršai internetą ir praleidi laiką socialiniuose tinkluose. Gamini valgyti. Tvarkaisi namus. Sportuoji lauke.

 

Visur turi santykį su išore. Ir to santykio kokybė priklauso nuo to ką renkiesi daryti, kur būti ir su kuom būti. Bei tavo požiūris į visa tai.

 

Kuo dažniau tave pasiekia ta pati informacija, tuo labiau su tuom susigyveni ir patampa tavo natūra, tai yra normalu ir priimtina.

 

Kas pasekoje, pagal tai prisitaikai ir gyveni negalvodamas per daug, o tiesiog tuom kvėpuodamas.

 

Jei patenka daugiau informacijos apie tai kaip nesaugu, daug melo aplinkoje, kaip sunku gyventi, kiek daug žmonių serga, greitai pats pradedi žvelgti į aplinką kaip į nesaugią, nepasitiki žmonėmis, pats sunkiai gyveni ir vis dažniau sergi.

 

Patampi produktu įteigtų minčių.

 

Todėl svarbu suprasti, jog tavo natūra gali būti nuolatinis stresas ir jaudinimasis. Bet gali būti ir stabilumas, užtikrintumas.

 

Ar tavo pasirinkimai geri tau? Naudingi? Jautiesi geriau vis?

 

Gali atpažinti ar tu jautiesi stipresnis ir stabilesnis? Pasitiki labiau savimi? Ar tu jautiesi labiau savimi su ta informacija, kuri pasiekia tave?

 

Jeigu tave reikia nuolat motyvuoti, ieškoti būdų ‘užsikurti’, atsipalaiduoti, galbūt geriausia išeitis būtų pakeisti informacijos turinį pasiekiantį tave.

 

Ir, žinoma svarbu atkreipti dėmesį, į kiekį, srautą. Nuo per didelio intensyvumo be pertraukų, smegenys gali ‘perdegti’ ir galima greitai prarasti ūpą gilintis toliau.

 

Pats turi atrasti balansą kiek ir kokios informacijos turi pasiekti tave, kad jaustumeisi tvirtai.

 

Principas yra tas pats – tiek sunkiam gyvenimui, tiek lengvesniam.

Gauni informaciją – ją taikai, praktikuoji, kol tai patampa normalu, natūralu. Taip susiformuoja gyvenimo būdas.

 

Ir pasirūpinti, jog ta informacija būtų pritaikoma. Tai pats svarbiausias momentas norint keisti savo realybę. Įkūnyti tą informaciją veiksmais.

Tik taip jausi tvirtai žemę po kojomis.

 

 

Patiko straipsnis ar produktas? Pasidalinkite

KOMENTARAI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

CBD nauda

2022 sausio11d.

Komentarų: 1

CBD gali pasirodyti naudingas, palyginti netoksiškas būdas valdyti nerimą, nemigą ir lėtinį skausmą. CBD aliejus gali gydyti skausmą, sumažinti nerimą ir skatinti apetitą taip pat, kaip ir marihuana, bet nepaveikdamas jūsų psichinės būsenos. CBD taip pat gali padėti gydyti kai kurių tipų priepuolius.

Receptas vidinei ramybei 🙏

2022 sausio6d.

Komentarų: 0

Kaip neperdegti greitai 'bėgančiame' pasaulyje? Ir patirti daugiau pasitenkinimo kasdienybėje.

Vitamino D vartojimas

2021 gruodžio9d.

Komentarų: 0

Kokią funkciją atlieka hormonas/vitaminas D? Kas įtakoja vitamino D trūkumą? Kokie simptomai gali pasireikšti trūkstant vitamino D? Vitamino D atstatymas. Apie tai - šiame straipsnyje dalinasi mitybos specialistas, Tomas Kravec.