Kaip pakelti savivertę?

Tu kuri planus, kalendorių užpildai veiklomis, tačiau atėjus momentui tai paversti darbais, jie nustumiami į šalį. Diena iš dienos, sąrašas didėja. Streso taip pat. Kodėl?

 

Nes toks gyvenimo būdas tėra fantazija, jog daugiau darant tavo vertė augs. Galbūt kažkieno akyse “atrodysi”, jog užimtumas yra “gero doro” žmogaus realizacija. Tačiau tai gali atspindėti, jog neturi aiškaus tikslo, esi išsiblaškęs, nesuvoki prioritetų, ir esi užsiėmęs “netikrais” darbais, imituoji SĖKMINGO žmogaus atspindį. Dar…neturi asmeinių ribų, laužai savo duotą žodį, neturi disciplinos, to pasekoje, ir koncentracijos. Viskas sustoję.

Kasdieniai įpročiai atsispindi rutinoje už ko Tu slepiesi:

 

tikrini paštą 50 kartų per dieną,
žiūri YouTube motyvacinius ar filosofinius video,
praleidi valandas soc.tinkluose,
darai kelis darbus vienu metu,
vis “tobulini” nuotraukas ir tekstus įkelti viešai,
ieškai “tobulo” sprendimo paleisti web puslapį jau metai laiko,
kuri planus ką įdėti į Instagramą, kad daugiau žmonių sektų tave pagal marketingo standartus (apart kūrus kažką vertingo – pvz, 1-1 pokalbis su žmogumi).

 

Galiausiai, mintyse fantazuoji ir energijos neįformini veiksmu, o vakare jautiesi išsunktas.

Koks būtų geriausias būdas nustoti atidėlioti?

*Disciplina – ne bausmė, o vertinga savybė suteikianti prasmę ir vertę veiksmuose. Praktikuok VIENĄ svarbiausią veiksmą vienu metu ir gerbk save ir energiją vykdydamas savo įsipareigojimus.


*Įgyk aiškumo savo prioritetų. Visa kita – išmesk.


*Identifikuok aiškius veiksmus prioritetams.


*Įkelk į kalendorių ir turėk savigarbos juos atlikti sutartu laiku.


*Pradėk dieną nuo SAVŲ darbų, o ne soc.tinklų.


*Koncentruok savo dėmesį – atsijunk nuo pranešimų telefonuose ir kompiuteryje – susitelk į vieną procesą.


*Nusistatyk asmenines ribas.

 

Siek įtvirtinti vertingas žmogiškąsias savybes. Gyvenant jomis, niekada nestigs energijos ir noro kurti.

Patiko straipsnis ar produktas? Pasidalinkite

KOMENTARAI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

CBD nauda

2022 sausio11d.

Komentarų: 1

CBD gali pasirodyti naudingas, palyginti netoksiškas būdas valdyti nerimą, nemigą ir lėtinį skausmą. CBD aliejus gali gydyti skausmą, sumažinti nerimą ir skatinti apetitą taip pat, kaip ir marihuana, bet nepaveikdamas jūsų psichinės būsenos. CBD taip pat gali padėti gydyti kai kurių tipų priepuolius.

Receptas vidinei ramybei 🙏

2022 sausio6d.

Komentarų: 0

Kaip neperdegti greitai 'bėgančiame' pasaulyje? Ir patirti daugiau pasitenkinimo kasdienybėje.

Vitamino D vartojimas

2021 gruodžio9d.

Komentarų: 0

Kokią funkciją atlieka hormonas/vitaminas D? Kas įtakoja vitamino D trūkumą? Kokie simptomai gali pasireikšti trūkstant vitamino D? Vitamino D atstatymas. Apie tai - šiame straipsnyje dalinasi mitybos specialistas, Tomas Kravec.