CBD ALIEJUS NEMIGAI

 

Nemiga kamuoja daug žmonių visame pasaulyje. Įvairūs tyrimai parodė, kad nemiga yra gana paplitusi. Jis sudaro 10–30 % gyventojų, o kartais net 50–60 %. Tai gali labai paveikti kasdienį gyvenimą ir jo nereikėtų pamiršti. Nepakankamas kasdienis miegas gali turėti įtakos jūsų susikaupimui, koncentracijai ir net gebėjimui būti šalia dienos metu.

 

Norite geriau suprasti nemigą ir pagerinti miego kokybę? Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau!

 

 

KAS YRA NEMIGA?

Kai kurios nemigos ypatybės yra tai, kad sunku užmigti, kelis kartus pabunda per naktį, vis dar jaučiasi pavargęs po pabudimo ir miega naktį. Nemigą gali sukelti įvairios priežastys, pradedant emocinėmis problemomis, aplinkos veiksniais ar tuo, ką vartojate. Kai kurios priežastys yra stresas, nerimas, depresija, triukšmas ar atsilikimas. Be to, tam įtakos gali turėti daugiau su aplinka susijusių veiksnių, pvz., nepatogios lovos arba per karšta arba per šalta patalpa.

 

Tokios medžiagos kaip alkoholis, kofeinas, nikotinas ar pramoginiai vaistai taip pat gali prisidėti prie nemigos ir nemigos jausmo.

 

CBD yra puikus būdas pagerinti savijautą. Nors tai ir nėra išgydymas nuo nemigos, jis gali būti naudojamas siekiant palaikyti bendrą organizmo pusiausvyrą.

 

GERINKIT SAVO MIEGO KOKYBĘ

Nepakankamas miegas gali sukelti stresą ir trukdyti jūsų kasdieniam gyvenimui. Yra keletas paprastų dalykų, kuriuos galite padaryti, kad sumažintumėte nemigą ir išsiugdytų geresnius miego įpročius. Tačiau jei jūsų būklė sunki arba trukdo jūsų kasdieniam gyvenimui, svarbu kreiptis į kvalifikuotą medicinos specialistą.

 

 

Štai keletas paprastų gyvenimo būdo priemonių, kurias galite išbandyti namuose:

 

Laikykitės miego grafiko: stenkitės laikytis nuoseklaus miego ir pabudimo laiko, išlaikant juos santykinai vienodus. Jei įmanoma, laikykitės šio grafiko net ir savaitgaliais.

 

Reguliariai mankštinkitės: Reguliariai treniruokitės arba tiesiog būkite aktyvūs visą dieną paprastu kasdieniu pasivaikščiojimu arba nedidele treniruote namuose. Prieš miegą būtinai venkite stimuliuojančių pratimų. Joga yra puiki raminanti veikla, kurią galite atlikti prieš miegą, o ne sunkią treniruotę.

 

Venkite arba apribokite stimuliuojančius vaistus, tokius kaip kofeinas ir alkoholis: tokios medžiagos kaip kofeinas ir alkoholis gali stimuliuoti ir apsunkinti miegą, sutrikdydami natūralų cirkadinį kūno ritmą. Stenkitės juos apriboti ir prieš miegą rinkitės žolelių arbatą.

 

 

KANABIDIOLIS IR ATSIPALAIDAVIMAS

 

Yra daug natūralių priemonių ir nedidelių pakeitimų, kuriuos galite atlikti kasdieniame gyvenime, kad padėtų nuo nemigos. Nors CBD ir nėra vaistas nuo nemigos, jis puikiai padeda nusiraminti ir palaikyti kasdienę gerovę. Jis veikia stimuliuodamas endokanabinoidų sistemą ir padeda nuraminti kūną.

 

Norite išbandyti CBD? Mažesnės koncentracijos CBD lašai puikiai tinka naujiems vartotojams, o stipresnės koncentracijos gali būti puikus pasirinkimas pažengusiems vartotojams. Peržiūrėkite keletą aukštos kokybės CBD pasirinkimų.

 

 

Patiko straipsnis ar produktas? Pasidalinkite

KOMENTARAI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

CBD ALIEJUS NEMIGAI

2022 balandžio12d.

Komentarų: 2

Jau šiandien kalbama, jog 8 iš 10 žmonių susiduria su nekokybišku miegu. Ar CBD gali padėti susitvarkyti su nemiga?

Endokanabinoidinė sistema (ECS) ir kanabidiolis (CBD) | Kanapių aliejus | Sveikata

2022 balandžio8d.

Komentarų: 1

„Atsipalaiduokite, valgykite, miegokite, pamirškite ir būkite saugūs“ (Di Marzo)

Kodėl taip man sunku mylėti save?

2022 balandžio1d.

Komentarų: 0

Tu gimei imperatoriumi, pasitenkinusiu savyje. Bet tavo tėvas nori, kad jį mylėtum, tavo mama nori, kad mylėtum ją. Visi aplinkui nori būti tavo meilės objektu.