28 būdai gyventi su kaltės jausmu

Tiesa ta, kad kaltė gali mus suvalgyti iki tiek, kol iš mūsų neliks nieko.
Ji garsiai nekalba, bet užtikrintai veikia.
Ji lyg šešėlis persekioja kiekvieną mūsų pasirinkimą ir užtvindo protą tamsia, lipnia, tąsia energija.

 

Tačiau mes tikrai galime tai pakeisti, jei:

 

  • Nuspręsime ir atliksime veiksmą šiandien,
  • Nustosime laukti pritarimo ir leidimo iš kitų,
  • Pasirinksime savo kelią ir tikslus,
  • Nuolankiai ir kryptingai gyvensime savo vertybėmis.

Štai 28 būdai kaip užtikrinti kalte grįstą gyvenimą:

 

  1. Pasirink svetimus tikslus – šeimos, draugų, visuomenės, nuklotą kelią, kuriame patirsi pritapimo komfortą savo svajonių ir tikslų kaina.

  2. Atidėliok viską “kitai dienai” – kai tavo sveikata bus geresnė, bus tinkamesnis momentas, turėsi daugiau laiko, galimybių, ir t.t. Tiesa ta, jog tai neįvyks.

  3. Neklausinėk, o daryk kaip tau liepia – neužduok “kvailų” klausimų apie tai kas esi, kodėl esi čia, ko tu nori, kokia gyvenimo prasmė, daryk kas liepta ir būk kaip visi, normalus.

  1. Kurk gyvenimą vardan patikimo kitiems – kurk, statyk, siek tikslų, vardan įspūdžio sukūrimo kitiems.

  1. Venk klausytis intuicijos – vietoje to, visad rinkis saugų kelią. Neklausyk savo vidinio vadovo, kiti žino geriau kaip tau gyventi.

  1. Užpildyk savo dienas triukšmu ir dėmesį blaškančiomis veiklomis – kalbėk apie tai kaip gyvena kiti, politiką, kas ką apšneka, lįsk į kitų reikalus, leisk dienas socialiniuose tinkluose.

  1. Patikėk televizija ir filmais kas yra tikra sėkmė – ir neapsibrėžk kaip tau atrodytų sėkmė ir kaip tu jaustumeisi.

  1. Tikėk savo senomis istorijomis – ir leisk įsitikinimams apie save sustabdyti tave nuo veiksmų, jog nesi pasiruošęs, ar nesi vertas.

  1. Keisk savo laiką į pinigus – net nekelk minties apie savojo gyvenimo kūrimą grįsta tuom ką tu vertini, kas tau svarbu.

  1. Galvok viena, sakyk kita – venk gyvenimo grįsto tiesa ir nuoširdumu.

  1. Tikėk viskuom ką kiti sako – jie žino ko tu nori, jie pasirūpins tavo ateitimi, jie gyvens už tave.

  1. Nešvęsk laimėjimų – vis nukelk į ateitį ir nuolat siek viršūnės, nekreipk dėmesio į tai kas yra, ir veik iš nevertumo, trūkumo jausmo.

  1. Užpildyk savo vertę darymu – tikėk televizijos įbrukta sėkmės formule, jog esi niekas be darymo, vietoje to, kad įtvirtintum savo buvimą ir veiktum galingiau su intencija, aiškiu tikslumu, pasitikėjimu.

  1. Lauk dugno, kol visai reikalai pablogės, vietoje to, kad imtis ir sprendimų dabar ir išvengti ligų, išsiskyrimų, bankrotų.

  1. Venk realybės – nebūk sąžiningas su savimi pažvelgiant į situacijas blaiviu protu ir praleisk pasitaikiusias galimybes pokyčiams.

  1. Leisk valandas prie televizoriaus – švaistyk brangias dienas bėgdamas nuo savęs.

  1. Leisk kitų nuomonėms, baimėms ką kiti pagalvos, būti įtaka saviems sprendimams.
    Nesvarbu ką darysi, vistiek tave kažkas teis.

  1. Galvok, jog esi ypatingas – susikurk iškreipiančius vaizdinius galvoje, jog visas pasaulis sukasi aplink tave, visa Visata tėra vardan tavęs.

  1. Skęsk nuoskaudų ir prisiminimų jūroje – vietoje to, kad darytum kažką dabar ir kurtum šviesesnę praeitį.

  1. Nevertink savęs – neik su galimybėmis, kurios kviečia tave turtingoms patirtims.

  1. Nesuvokimas, jog mums visuomet atsiveria galimybių durys. Kai mes tai praleidžiame, jaučiamės lyg kažko unikalaus neparagavę, ir tai gali nebesugrįžti.

  1. Eik į universitetą, nes tai visi daro. Iškelk vestuves, nes tai visi daro. Sukurk šeimą, nes tai visi daro. Ir kai tau stukteli keturiasdešimt, tu klausi – ko aš iš tiesų noriu?

  1. Tavo užmiršimas savo sugebėjimų – tikrieji gebėjimai atsiskleidžia, kai tam sąlygos tinkamos. Dažnu atveju, tu gali 10X daugiau nei galvoji. Kiek dažnai save “praplėti”?

  1. Neturi savo gyvenimo filosofijos – nežinai savo vertybių, principų, kurie užtikrintų tavo kryptingą ėjimą į tikslus.

  1. Nesustoji ir neįvertini kokią reikšmę turi mirtis – kaip nori nuyventi tą akimirką tarp pirmojo įkvėpimo gimimo iki paskutiniojo atodūsio, kai tavęs nebebus čia.

  1. Gyveni emocijomis – leidi baimėms siautėti, suparalyžiuoti nuo ėjimo, ir užsitikrinti bemieges naktis ir nerimąstingas dienas.

  1. Priešiniesi pokyčiams – nepaleidi to kas jau atitarnavo ar nėra naudinga; draugai, santykiai, darbai, ir pamiršti, jog kaita yra gyvenimo esmė.

  1. Lauki savaitgalių, atostogų, pailsėti, nes nustojai sekti tuom kas daro tave gyvesniu, kas tave domina, traukia. Gyvenimas patapęs sunkiu darbu, nuo kurio norisi pertraukos.

 

Išsigrynink sau kokie tavo norai, tikslai, ir veik nepriekaištingai.
Niekada nesijausk kaltu būnant savimi.

 

Patiko straipsnis ar produktas? Pasidalinkite

KOMENTARAI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

#1 sveikos gyvensenos gidas Lietuvoje | Mitybos Inžinerija | Sveika Mityba

2021 rugsėjo15d.

Komentarų: 0

Sveikos mitybos ir sveiko kūno paslaptys vienoje knygoje. Su autoriaus parašu TIK pas mus el.parduotuvėje!

SEPTYNIŲ DIDŽIŲJŲ DORYBIŲ PĖDSAKAIS…

2021 rugsėjo11d.

Komentarų: 0

Septynios didžiosios žmogaus dorybės gyvenimui be kančių. Gerbiamo ezoteriko Stanislovo Žebrausko pamąstymai.

Augalinės Kilmės Pienas: ar tikrai sveika? | Sveika mityba

2021 rugsėjo6d.

Komentarų: 0

Mitybos specialistas dalinasi savo pastebėjimais ir ko reiktų vengti (neapsigauti) parduotuvėse.